Kompanijos „iFixit“ ekspertams pavyko gauti praėjusią savaitę debiutavusį „Microsoft“ planšetinį kompiuterį „Surface 3“ ir jį išstudijuoti, siekiant įvertinti, kaip lengvai/sunkiai jis suremontuojamas.
Reikia paminėti, kad pirmos ir antros kartos „Surface“ planšetiniai kompiuteriai, pabuvoję „iFixit“ ekspertų rankose, aukštų įvertinimų negavo. Ar atsižvelgė „Microsoft“ ir paminėtus planšetinio kompiuterio trūkumus, kurdama „Surface 3“?
Sunkumai, bandant išstudijuoti „Surface 3“, prasidėjo jau nuo pirmųjų žingsnių. Nepadėjo nei atidumas, nei ilgametė patirtis. Iš karto trūko apsauginis stiklas, bandant jį atjungti nuo likusios konstrukcijos. LCD ekranas ir stiklas yra vientisas komponentas, todėl neatsargus elgesys gali turėti rimtų pasekmių. Savo ruožtu, galybė klijų tik apsunkina priėjimą prie vidinių komponentų.
Be klijų, kurių gana daug ir kituose komponentuose, remontą apsunkina ir nestandartiniai ekrano tvirtinimo elementai.
Iš esmės, planšetinis kompiuteris „Surface 3“ gavo žemiausią įvertinimą – vos 1 balą iš 10 galimų. Panašu, kad potencialūs „Microsoft“ planšetės savininkai gali viltis tik vieno – kad „Microsoft“ garantinio aptarnavimo politika bus labai humaniška, ir kad naudojamų komponentų kokybė bus labai aukšto lygio.