Neabejotinai karščiausia šios savaitės debesų kompiuterijos naujiena yra galimas internetinės muzikos paslaugos „SoundCloud“ įsigijimas. Pirkėjas gali būti ne kas kitas, o trumpųjų žinučių tarnyba „Twitter“.
Sparčiai populiarėjant muzikos klausymosi internetu paslaugoms, „Twitter“ greičiausiai sumojo, kad ir jai reikia turėti dalį finansiškai potencialiai naudingos rinkos. Tiesa, dar visai neseniai šis socialinis tinklas buvo pristatęs savo muzikos paslaugą, tačiau eksperimentas nepasiteisino – iki galo neužbaigtas produktas nepritraukė naudotojų dėmesio.
Kaip skelbia „The Wall Street Journal“, abiejų pusių atstovai šiuo metu yra derybų stadijoje. Manoma, jog „SoundCloud“ rinkos vertė dabar gali siekti per 700 mln. JAV dolerių.
„SoundCloud“ – viena didžiausia tokio tipo paslaugų, paremta debesų kompiuterijos technologija ir leidžianti naudotojams pasiekti turinį, šiuo atveju, muzikinius įrašus, iš bet kokio įrenginio, kur tik yra internetas. Paslauga šiuo metu turi per 40 mln. registruotų naudotojų ir virš 200 mln. aktyvių klausytojų. Ją 2007-aisiais įkūrė vokiečių kompanija.
Didžiulis „SoundCloud“ populiarumas ir plati integracija į kitas paslaugas parodė, jog tai yra puikus debesų kompiuterijos pavyzdys, kuomet skaitmeninis turinys gali būti pasiekiamas itin lengvai, įvairiais būdais. Būtent tai, greičiausiai, supranta ir „Twitter“.