Vyriausybė pakeitė dalį ankstesnio nutarimo „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos patvirtinimo“ nuostatų. Priimtais pakeitimais siekiama suderinti piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos nuostatas su kai kurių kitų pakeistų ir papildytų įstatymų nuostatomis.
Vyriausybės nutarime reglamentuoti viešojo administravimo institucijų veiksmai, gavus piliečių, kitų asmenų prašymus ar skundus elektroniniu būdu, nustatytas tvarkos nuostatų taikymas nagrinėjant piliečių ir kitų asmenų prašymus suteikti informaciją apie institucijos veiklą ar informaciją pakartotiniam naudojimui. Iki šiol galiojusioje tvarkoje nebuvo reglamentuotas asmenų prašymų pateiktų elektroniniu būdu priėmimas.
Įsigaliojus pakeitimui, asmenų prašymai ir skundai, pateikti elektroniniu būdu, pasirašyti elektroniniu parašu ir sudaryti taip, kad skundą ar prašymą gavusi institucija galėtų nustatyti prašymą ar skundą sudariusį asmenį, suprasti prašymo ar skundo turinį, turėtų būti nagrinėjami taip pat kaip rašytiniai prašymai ir skundai. Tvarkoje nustatyta, kad prašymai suteikti informaciją apie institucijos veiklą ar informaciją pakartotiniam naudojimui nagrinėjami Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka, kadangi šis įstatymas nustato specialią tokių prašymų nagrinėjimo procedūrą.
Tvarka papildyta naujais išsamumo, tikslumo, teisėtumo ir objektyvumo principais, kuriais privalės vadovautis viešojo administravimo institucijos teikdamos informaciją asmenims.