Kompanija „Mozilla“ paskelbė atsisakanti šiemet paskelbtų planų naršyklėje „Firefox“ rodyti reklamą naujai atidarytose kortelėse. Pastaroji galimybė buvo anonsuota vasario mėnesį, tačiau šis eksperimentas, jei tikėti naršyklės kūrėjais, nutrauktas praėjusią savaitę.
Tokį sprendimą oficialiame kompanijos tinklaraštyje paaiškino „Mozilla Firefox“ viceprezidentas Johnathan Nightingale. Jo teigimu, daugybė vartotojų išsakė savo susirūpinimą dėl naršyklės išvaizdos, jei joje pasirodytų reklaminiai logotipai, kurių nebūtų galima valdyti.
Tokiu būdu, šios strategijos buvo atsisakyta – kartu ir su ja susijusių pajamų. Beje, konkurentė „Opera Software“ tokias pajamas gauna jau eilę metų.
„Mozilla“ santykiai su reklamos pramone nėra patys geriausi; nemažai tam įtakos padarė ir nesutarimai dėl galimybės naršyklėje įjungti funkciją „Do Not Track“. Pastaroji seka, kokius puslapius vartotojai lanko, o gautų duomenų pagrindu galima sukurti tikslinę reklamą (bent jau taip kalba reklamos užsakovai).
„Firefox“ kūrėjai savo prioritetu laiko vartotojų saugumą ir galimybę suteikti jiems savarankiškai kontroliuoti įdiegtas programas.