Besibaiminantiems, kad kažkas nuolatos žvalgosi per petį ir renka naršymo internete duomenis ar tiems, ką erzina tos pačios visur persekiojančios „Google Adwords“ reklamos, „DuckDuckGo“ siūlo alternatyvą „Google“ – paieškos sistemą, kuri apie vartotojus nekaupia jokių duomenų.
„Paieškos sistema, kuri jūsų neseka“, – tokiu šūkiu save vartotojams pristato „DuckDuckGo“. Bendrovės įkūrėjas Gabrielis Weinbergas tikina, kad privatumas paieškas internete daro dar geresnes ir paprastesnes, rašo businessinsider.com. Kadangi paieškos sistema nekaupia duomenų apie ankstesnes vartotojų paieškas internete, paieškos rezultatai nėra suasmeninti, o tai, pasak G. Weinbergo, išlaisvina vartotojus iš nuolatinio informacijos filtravimo. Dėl filtravimo vartotojams sunkiau gauti naujos informacijos, kuri nesutampa su jų egzistuojančiomis idėjomis.
Tai taip pat reiškia, kad startuolis privalo visą savo dėmesį sutelkti į paieškos sistemas, nes neturi informacijos apie ankstesnes vartotojo lankymosi vietas. „DuckDuckGo“ neturi tikslo sukurti socialinio tinklo kaip „Google +“ ir neskaito vartotojų el. laiškų. O dėl „Gmail“ vartotojų laiškų skaitymo „Google“ buvo ne kartą kritikuota.