Kaip jau turbūt spėjote pastebėti, bendrovė „Google“ pakeitė savo paieškos sistemos rezultatų pateikimo puslapio dizainą: labiausiai į akis krenta pakeisti šriftai ir reklaminių blokų atvaizdavimas.
Dabar reklama bus rodoma baltame puslapio fone, o ne rožiniame, kaip anksčiau, be to, visi reklaminiai skelbimai bus žymimi reklamos ženklu „Ad“.
Pasak „Mashable“, naujoji „Google“ paieškos sąsajos versija dar tik bandoma, bet jau plačiai naudojama Europos šalyse, su ja susidūrė ir nemažai JAV interneto vartotojų.
Tarp didžiausių permainų minimas visų nuorodų pabraukimo atsisakymas ir antraščių šrifto padidinimas. Kai kuriais atvejais tinklalapių pavadinimai su juos lydinčiu tekstu jau nebetelpa į vieną antraštės eilutę. Be to, „Google“ kažkodėl pakeitė juodą šrifto spalvą į sunkiau skaitomą pilką.
„Google“ asmeniniams kompiuteriams skirtą savo paieškos tinklalapio sąsają ėmėsi modifikuoti dar praėjusį rudenį. Nuo to laiko dalis „Google“ vartotojų pradėjo matyti naują „Google“ reklamų formatą.
Praėjusį rudenį panašūs pakeitimai buvo padaryti ir mobilioje „Google Search“ versijoje, tačiau tada jie daugiausia buvo susiję su reklaminių blokų atvaizdavimu.
„Google“ atstovai teigia, kad paieškos sistemos vartotojo sąsajos pokyčiai turėtų patogiau ir „švariau“ pateikti naudotojams paieškos rezultatus, nes reklaminiai skelbimai nebe taip smarkiai atkreipinės skaitytojų dėmesį.