Turbūt niekas iš žaidėjų neprieštaraus, kad „DirectX 11“ jau gana ilgokai užsibuvo rinkoje. Nuo šio API pasirodymo momento praėjo daugiau nei ketveri su puse metų. Ir nors mums buvo žadami „aukso kalnai“, nieko įspūdingo žaidimuose mes taip ir nepamatėme.
„DirectX 11“ palaikančių žaidimų sąrašas yra gana įspūdingas, tačiau tik vienetai iš jų išnaudoja šį API visu pajėgumu. Smarkiai išreklamuoti teseliacija, skirta realistiškam paveiksliukui sukurti, pradiniuose etapuose nebuvo plačiai išnaudota, kol galų gale kūrėjai apie tai apskritai pamiršo. Tokiu būdu, statinės kaip buvo 8-kampės, taip ir liko. Tačiau pereikime prie pozityvesnių naujienų.
Oficialus „Microsoft“ kūrėjų puslapis teigia, kad informacija apie naujausią API „DirectX 12“ bus paviešinta renginyje „Games Developers Conference“ (GDC) šių metų kovo 20 d. Kas būtent bus pranešta, ir ar bus tai informacija apie kažką naudingo ir įdomaus, kol kas nežinoma.
GDC 2014 puslapyje pateiktas renginių sąrašas, kuris byloja, kad apie „DirectX 12“ pasakos „Windows Graphics“ padalinio vyriausiasis kūrėjas Anuj Gosalia. Teigiama, jog naujas API leis „iš jūsų asmenino kompiuterio, planšetės, išmaniojo telefono ir konsolės išspausti visas sultis“.
Reikia pripažinti, kad pareiškimas labai drąsus. Kaip visuomet, tokius pareiškimus pirmieji prisimins žaidimų entuziastai, prisėdę prie žaidimo su „DirectX 12“ palaikymo. Bet kokiu atveju, dabar belieka laukti kovo 20 d.