Lietuvos tinklalapių administratoriai, norėdami gyvai bendrauti su klientais, iki šiol galėjo naudotis tik mokamomis arba prastai lietuvių kalbai pritaikytomis programomis. Dabar jie gali nemokamai atsisiųsti ir įsidiegti „Live Helper Chat“ įrankį, kurį laisvu nuo darbo metu sukūrė ir tinklalapyje Livehelperchat.com pristatė IT įmonės „Coral Solutions“ darbuotojai.
„Įgyvendinant įvairius savo ir klientų projektus, dažnai prireikdavo programos, leidžiančios gyvai bendrauti su tinklalapių lankytojais. Nemokamo įrankio, veikiančio ir lietuvių kalba, rasti nepavyko, tad nusprendėme susiprogramuoti jį patys. Nekūrėme šios programos pardavimui, todėl norime ją paskleisti plačiau ir leidžiame naudotis nemokamai. Šiuo metu įrankį jau įsidiegė daugiau nei 1800 tinklalapių“, – pasakojo UAB „Coral Solutions“ IT vadovas Remigijus Kiminas.
„Live Helper Chat“ – tai atviro kodo programėlė, kurią lengvai galima įdiegti bet kokioje svetainėje. Ji leidžia interneto parduotuvių, paslaugų platformų ar netgi valstybinių įstaigų darbuotojams gyvai bendrauti su lankytojais tekstinio susirašinėjimo būdu. Klientui parašius klausimą pagalbos laukelyje, tinklalapio administratoriai iš karto gauna pranešimą savo kompiuteryje ir gali pradėti pokalbį.
Pagrindinis „Live Helper Chat“ privalumas verslui – galimybė darbuotojams iš karto atsakyti į lankytojų klausimus, konsultuoti apie parduodamas prekes, paslaugas ir nedelsiant suteikti pagalbą. Taip klientų aptarnavimas internetu tampa beveik toks pat efektyvus kaip ir bendraujant su konsultantu gyvai.
Programa veikia ir „iPhone“, „Android“, „BlackBerry“ telefonuose. Vienu metu galima palaikyti neribotą kiekį pokalbių, tad programa tinka ir didelėms įmonėms. Be to, „atviras kodas“ leidžia programuotojams ją laisvai vystyti ir pritaikyti bet kokių tinklalapių reikmėms.