Dėl kritinės klaidos „Google“ el. pašto tarnybos „GMail“ vartotojai galėjo likti be svarbios korespondencijos. Veiksmai, kurie buvo panaudoti vienų laiškų atžvilgiu, galėjo būti automatiškai panaudoti ir su kitais. Apie tai byloja pranešimas, kurį „Google“ išplatino „GMail“ tarnybos naudotojams.
„Tikėtina, kad jūs susidūrėte su klaida, kurios metu vieno ar kito laiško pašalinimas arba patalpinimas tarp nepageidaujamų galėjo analogiškai įtakoti ir kitus laiškus“, – rašo „GMail“ techninio palaikymo komanda.
„Google“ pažymi, kad el. pašto tarnyba tokio pobūdžio sunkumų turėjo nuo 2014 m. sausio 15 d. iki sausio 22 d., tačiau dabar tikinama, kad klaida pašalinta.
Nesklandumai su „GMail“ įtakojo visų programinių platformų vartotojus, tarp jų ir „Gmail“ programėlę naudojantys „iOS“ įrenginių savininkai, taip pat šia tarnyba besinaudojantys per mobilias interneto naršykles, taip pat „offline“ tarnybos versija.
„Google“ rekomenduoja vartotojams iš naujo patikrinti „Gmail“ šiukšliadėžę (Trash) ir nepageidaujamų laiškų katalogą (Spam), kuriuose dėl įvykusios klaidos galėjo atsidurti reikalingi el. laiškai. Pastarieji katalogai paprastai išvalomi automatiškai po tam tikro laikotarpio, tad jei netikėtai kažkur dingo reikalingi laiškai, rekomenduojame kuo greičiau pasitikrinti.