Turbūt dauguma strateginių žaidimų entuziastų esate pastebėję, jog realaus laiko strateginiai žaidimai turi kažkokią ribą, kuri riboja mūsų valdomų vienetų dydį. Ši riba yra sugalvota dėl kelių priežasčių. Pirmoji priežastis tai tiesiog komandų sulyginimas ir balanso palaikymas.
Antroji, žymiai svarbesnė, priežastis yra kompiuterių resursai. Dauguma žaidimų riboja vaizduojamų 3D objektų iki 50–70, o kai kurie leidžia net atvaizduoti net iki 500 3D objektų vienu metu. Aišku yra tai, kad kuo daugiau objektų norima atvaizduoti, tuo daugiau darbo turi atlikti procesorius, kuris nespėdamas sulėtėja ir dėl to pradeda strigti žaidimas.
Naujojo žaidimo „Star Swarm“ demonstracinėje versijoje pamėginta viską perkelti į aukštesnį lygį. Žaidimas naudoja „AMD“ kompanijos „Mantle“ programavimo įrankį, kuris pagreitina bendravimą tarp pagrindinio ir grafinio procesorių. Ši technologija leidžia atvaizduoti net iki 5000 objektų vienu metu.
Patį žaidimą kūrė kompanija pasivadinusi „Oxides Games“. Ji jau ir užpatentavo savo naująjį žaidimų variklį. Taip pat kūrėjai teigė, kad šiuo metu kuriami bent trys žaidimai, kurie naudos šį variklį ir tikimasi, kad tai bus didžiulis šuolis realaus laiko strateginių žaidimų rinkoje.
Suprantama, jog naujasis variklis neleis jums žaisti naujausių strateginių žaidimų turint silpnus kompiuterius. Žaidimas „Star Warm“ yra sukurtas taip, kad jis naudos kuo daugiau procesoriaus branduolių, todėl testuojant šį žaidimą panaudotas galingas, šešių branduolių „Intel Core I7 980“ procesorius. Šešių branduolių „Intel Core I7“ procesoriai nėra deficitas – jais prekiaujama ir Lietuvoje, tačiau jų kaina nėra labai kukli.
Norint tuo pačiu mėgautis gražiais vaizdais, reikės taip pat ir vaizdo plokštės, kuri palaikys „Mantle“ programavimo įrankį. Tai geba naujausieji „AMD“ vaizdo procesoriai.