Bent kiek daugiau besidomintys „Facebook“ marketingu tikriausiai puikiai žino apie „Edgerank“ algoritmą, jo įtakos pokyčius paskutinėmis dienomis ir kaip jį tinkamai išnaudoti, kad paskyroje skelbiami pranešimai pasiektų kuo daugiau socialinio tinklo naudotojų. Primiršusiems šį algoritmą ir iš ko jis susideda – trumpai priminsiu.
„Edgerank“ – tai „Facebook“ sukurtas algoritmas, kuris nusprendžia kokios naujienos ar pasiūlymai bus rodomi naudotojui. Taigi, jeigu jūsų pasiūlymas bus neįdomus, jis bus paslėptas ir didžiajai daliai socialinio tinklo naudotojų nerodomas.
Šis algoritmas visus sprendimus priima remdamasis 3 rodikliais:
Pranešimo giminingumas. Kriterijus, kuris vertina visų naudotojų ryšį su jūsų profiliu, kuo jis stipresnis, tuo didesnis giminingumo balas bus skiriamas tam tikrai naujienai. Giminingumas vertinamas pagal abipusius draugus / fanus ir socialinio tinklo naudotojo, kuriam bus rodomas pranešimas, lojalumą.
Pranešimo vertė. Kiekvienas pranešimas turi standartinę vertę, kuri kyla naudotojams „like‘inant“, komentuojant ar dalinantis pranešimu. Kuo daugiau buvo atlikta tam tikrų veiksmų, tuo didesnė pranešimo vertė bus sukuriama (komentarai ir pasidalinimai daug stipresni už „like“).
Pranešimo paskelbimo data. Laikui bėgant pranešimo vertė mažėja. Tuo siekiama, kad seni pranešimai pamažu išnyktų ir užleistų vietą naujiems.
Tai buvo (oficialiai vis dar yra) pagrindinis „Facebook“ algoritmas, kuriuo vadovaujantis atrenkamos naujienos bendrame informacijos sraute.
Taigi, visi jūsų pranešimai turi būti nukreipti į „Facebook“ naudotojo lojalumą ir pan. Taip, buvo iki šiol, kol „Facebook“ drastiškai nesumažino jūsų skelbiamų pranešimų „matomumo“.
Net ir turint aktyvią ir ganėtinai nemažą potencialių klientų auditoriją puslapyje, jūsų pranešimą pamatys tik nedidelė dalis nuo bendro suburtų naudotojų kiekio. Nuo šiol ji dar mažesnė, nes panašu, kad „Facebook“ vis mažiau vadovaujasi savo paties sukurtu algoritmu ir vis labiau spaudžia socialinio tinklo naudotojus pirkti papildomą reklamą pranešimams, kuriuos teoriškai ir taip turėtų pamatyti suburta auditorija.
Taigi, kur krypsta garsusis „Edgerank“ algoritmas? Ar jis vis labiau praranda savo įtaką?