Jei ketvirtadienį naršant „Facebook“ naujienų sraute jūsų kompiuterio ar išmaniojo telefono ekrane atsiras filmo „Divergent“ reklama, nenustebkite – didžiausias pasaulyje socialinis tinklas nutarė pritraukti daugiau pajamų ir išnaudoti dar vieną pelningą nišą – įtraukti vaizdo reklamą.
Vienas pirmųjų „Facebook“ klientų bus „Lion Gate Entertainment“, kurie reklamuos naują filmą „Divirigent“. Iš pradžių reklamas matys tik nedidelė dalis „Facebook“ vartotojų, vėliau jų ratas turėtų didėti.
Socialinis tinklas reklamas rodys tiek naršantiems kompiuteriais, tiek ir išmaniaisiais telefonais.
„Facebook“ skelbia, kad begarsės reklamos iššoks vartotojų ekranuose jiems nepaspaudus peržiūros mygtuko. Jei vartotojas nuspręs žiūrėti reklamą per visą ekraną, įsijungs ir garsas.
„Rinkodaros specialistai galės naudotis šiuo įrankiu tam, kad savo istorijas papasakotų kuo didesniam skaičiui žmonių per trumpą laiką“, – savo tinklalapyje skelbia „Facebook“.