O tuo pačiu ir pasimokykite programuoti. Tai siūlo Boulderio universiteto (JAV) mokslininkai, teigiantys, kad jų sukurtais programavimo įrankiais bet kas gali sukurti trimatį vaizdo žaidimą, net visai neturint programavimo įgūdžių. Jie pavadinti „Hour of Code“ – valanda, praleista programuojant.
Ši žaidimų kūrimo programa leidžia „pripūsti“ dvimates piktogramas, jas paverčiant trimačio pasaulio objektais, taip pat nurodyti, kaip jie turi sąveikauti tarpusavyje. Programa veikia internete, o lankytojas, pavyzdžiui, gali sukurti trimatę klasikinio žaidimo „Frogger“ versiją, pagaminęs trimatę varlę ir parašydamas kodo eilutę, kuri nurodytų, kad varlė turi išsitaškyti, jei ji susiduria su sunkvežimiu, kuris taip pat užprogramuojamas judėti nustatytu greičiu.
Mokiniai gali naudoti tuos pačius programavimo įrankius ir mąstymo įgūdžiams lavinti bei sukurti ką nors prasmingesnio – pavyzdžiui, mokslinio eksperimento modelį, nes programavimas, norint nustatyti, kas turėtų atsitikti, kai sunkvežimis susiduria su varle nelabai skiriasi nuo kelių molekulių susidūrimo aprašymo.
Nuo pat pradžių šio projekto tikslas buvo padėti mokiniams įgyti programavimo pagrindus ir paneigti paplitusį įsitikinimą, kad kompiuterių programavimu net neverta domėtis, nes jis pernelyg sudėtingas.
Taigi, jei tik yra laisva valanda laiko, verta apsilankyti projekto tinklapyje, pažiūrėti video pamokas ir pamėginti ką nors sukurti.