„Action/stealth“ žanro žaidimo „Thief“ kūrėjai iš „Eidos Montreal“ papasakojo apie projekto versijų, skirtų senoms ir naujoms konsolėms, skirtumus, taip pat kas naujo laukia PC platformų savininkų. Ir nors kūrėjai tvirtina, kad naujos konsolės smarkiai sumažino spartos atotrūkį nuo asmeninių kompiuterių, tačiau pastarieji vis tiek yra produktyvumo karaliai, ir tik juose galima atskleisti visą techninių galimybių paletę.
„Thief“ kuriamas varikliuko „Unreal Engine 3“ pagrindu, o tai gali iš karto priversti užduoti klausimą: „Ir kur gi čia technologinis progresas? Kodėl nepasirinktas „Unreal Engine 4“?“ Kūrėjai pareiškė, jog kai prasidėjo žaidimo kūrimas, „Unreal Engine 4“ dar nebuvo pristatytas, o „Unreal Engine 3“ galimybės dar nėra pilnai atskleistos, ir apie tai kalba dauguma kūrėjų. Savo ruožtu, „Thief“ kuriamas su gana smarkiai modifikuotu UE3 varikliuku.
Studija „Eidos Montreal“ žada daug branduolių turinčių procesorių palaikymą, pažangią animacijos sistemą ir medžiagų fiziką. PC versija palaikys visas grafines technologijas, kurios prieinamos naujos kartos konsolėms, tačiau PC vis tiek demonstruos geresnę grafiką.
Pavyzdžiui, PC versija galės pasigirti daug geresniu glotninimo režimu, aukštos raiškos šešėliais ir daugelio monitorių konfigūracijų palaikymu. „Thief“ taps vienu pirmųjų žaidimų, kurie palaikys AMD technologiją „Mantle“.
Kūrėjai pareiškė, kad žaidime bus prieinamos tokios technologijos, kaip „Parallax Occlusion Mapping“, pažangūs šešėliai, realistiški šviesos atspindžiai, „Phong tesselation“, „Bokeh DOF“ ir daug kas kita. Kalbant apie fizikos varikliuką, kūrėjai įdiegė naujausią „PhysX“ versiją. „Eidos Montreal“ tikina, kad žaidimas puikiai veiks ir silpnose sistemose, tačiau norintys efektų pilnatvės, žinoma, privalės turėti galingą PC.
Priminsime, kad „Thief“ prekyboje debiutuos 2014 metų vasario 28 d., jis bus skirtas platformoms PC, „Playstation 4“, „Playstation 3“, „Xbox One“, „Xbox 360“.