Duodamas interviu žurnalui „Edge“ siaubo žanro žaidimo „The Evil Within“ vyriausiasis kūrėjas Shinji Mikami, dar žinomas kaip „Resident Evil 4“ „tėvas“, papasakojo apie sunkumus, su kuriais susiduria šio žanro žaidimų kūrėjai: šiandien žmones išgąsdinti yra žymiai sunkiau.
Shinji Mikami teigimu, išlikimo siaubo žanro projektų gamybos technologijose, kurios pradėjo atsirasti praėjusio amžiau 9 dešimtmečio viduryje, nepasikeitė praktiškai nieko, ir žmonės priprato. Tokiu būdu, minėtas žanras beveik nesugeba išgąsdinti beveik nė vieno žaidėjo. Ir su tuo sunku nesutikti.
Ir čia turėtų pasirodyti „The Evil Within“. Šio žaidimo kūrėjų teigimu, komanda pabandė atkurti siaubą keliančią atmosferą, kuri būdinga tikriesiems šio žanro projektams. Teigiama, jog žaidėjams nuolat trūks amunicijos, juos slėgs uždaros erdvės, aplinkui besisukiojančios monstrų minios, taip pat būtinybė nuolat bėgioti ir slėptis, mėgautis herojų supančiais kraupiais garsais.
Didelį vaidmenį atliks įvairios (baisios ir ne tik) pinklės: į jas galima pakliūti pačiam, o galima visa tai išnaudoti prieš savo priešus. Taip bus galima kompensuoti ginklams skirtų šaudmenų trūkumą.
Žaidimas „The Evil Within“ kuriamas, naudojant varikliuką „id Tech 5“. Kūrėjai šiuo metu neskelbia, kada tiksliai projektas debiutuos prekyboje, tačiau aišku, kad tai įvyks 2014 metais. Bus išleistos versijos, skirtos platformoms PC, „Playstation 4“ ir „Playstation 3“, „Xbox One“ ir „Xbox 360“.