„Yahoo“ sunkiai sekasi pritraukti ne tik naujus savo elektroninio pašto paslaugos vartotojus, bet ir priversti pačius įmonės darbuotojus jį pamėgti.
Į spaudą nutekėjęs vidinis įmonės laiškas atskleidė, kad vos ketvirtadalis darbuotojų yra sutikę iš „Outlook“ sistemos pereiti prie „Yahoo Mail“.
„Outlook“ sistema gali būti artima ir pažįstama, o tai dažnai būna painiojama su produktyvumu ir geru dizainu“, – savo darbuotojus bando įtikinti įmonės vadovai. „Yahoo“ vadovai mano, kad darbuotojai vengia aktyviau naudotis jų el. paštu dėl netobulos jo mobiliosios programėlės.
„Yahoo Mail“ spalio mėnesį pakeitė dizainą, ir interneto vartotojai šiuos pokyčius sutiko labai nepalankiai. Dauguma skundžiasi, kad naujoje versijoje atimta galimybė matyti keletą el. pašto laiškų vienu metu.