Socialinis tinklas „Facebook“ pirmą kartą pakeitė 2010 metais sukurto mygtuko „Like“ dizainą, pranešė „The Huffington Post“.
Šis JAV internetinis dienraštis tapo „Facebook“ partneriu vykdant šį projektą, sakoma pranešime. Taip pat pakeistas „Share“ mygtuko dizainas.
Po abiejų išvaizdos pakeitimo mygtukų fonas tapo mėlynas, o raidės – baltos. Gal šios permainos iš pirmo žvilgsnio neatrodo svarbios, tačiau reikia nepamiršti, kaip plačiai šie mygtukai mūsų dienomis naudojami internete.
Apskaičiuota, kad iš viso „Facebook“ mygtukus „Like“ ir „Share“ galima pamatyti daugiau nei 22 milijardus kartų per parą daugiau nei 7,5 mln. tinklalapių.
Pasak „Facebook“ atstovų, atnaujinti mygtukai bus pradėti rodyti juos naudojančiuose tinklalapiuose per artimiausias savaites.