„Google“ oficialiai pranešė, kad greitu metu pasikeis tikslinės auditorijos pagal vietą pasirinkimas tarptautinėse paieškose. Šis pokytis leis reklamoms tapti matomomis ne tik šalies viduje, tačiau ir užsienyje, jei paieškos objektas susijęs su vieta.
Nuo šiol „Google“ reklamos tikslinę auditoriją pagal vietą galima bus skirstyti taip:
- pagal vietą, kurios vartotojai ieško;
- pagal vietą, iš kurios vartotojai ieško.
Štai, kaip „Google“ aiškina šiuos pakeitimus:
Įsivaizduokite, kad Jums priklauso viešbutis Klaipėdoje, kurį susiejote su raktažodžiu „Viešbučiai Klaipėdoje“. Anksčiau, vartotojai naudojantys Google.lt ir Google.com Lietuvoje galėjo matyti Jūsų reklamą paieškoje. Kaip yra pranešama: nuo lapkričio mėn. vidurio Jūsų reklama paieškoje su raktažodžiu „viešbučiai Klaipėdoje“ bus matoma visame pasaulyje (pvz.: lietuviams, kurie ieško viešbučių Klaipėdoje, bet dabar gyvena JAV).
Kitaip tariant, reklamos galės būti rodomos ten, kur anksčiau nebuvo galimybės jų rodyti. „Google“ teigia, kad šis pasikeitimas turėtų padėti dar lengviau pritraukti potencialius klientus, tačiau palieka galimybę rinktis kiekvienam ar naudoti geografinės padėties pasirinktį.