Kai šio mėnesio pradžioje „Facebook“ paskelbė apie algoritmų pakeitimus vertinant, kuri naujiena sienoje bus rodoma aukščiau, vartotojai ėmė labiau domėtis, kuo remiantis „Facebook“ sistema tai nustato. „Facebook“ atstovai šiais klausimais pažadėjo pastoviai pateikti naujos informacijos „Facebook for Business” skiltyje.
Dirbdama prie naujojo algoritmo, „Facebook“ savo vartotojams uždavė klausimus apie įrašus ant jų sienos:
- Ar įrašas rodomas laiku ir yra aktualus?
- Ar įrašas iš šaltinio, kuriuo pasitikite?
- Ar rekomenduotumėte, ar dalintumėtės su draugais šiuo įrašu?
- Ar pranešimo turinys iš tiesų jums įdomus (ar tiesiog įrašai daromi siekiant, kad žmonės paspaustų „Like“)?
- Ar pavadintumėte šį įrašą nekokybišku?
- Ar reikštumėte nepasitenkinimą matant šį įrašą?
Šios apklausos rezultatai buvo naudojami naujos sistemos kūrimui, kuri automatiškai sugebėdavo nustatyti bendrus įrašų panašumų principus. Sistema naudoja daugiau nei 1000 įvairių veiksnių, pvz., kaip dažnai įrašai skelbiami kaip žemos kokybės (slepiami nuo vartotojo sienos). Šio algoritmas yra labai sudėtingas ir pastoviai atnaujinamas, kad rezultatai būtų kuo tikslesni.
Kai algoritmas buvo sukurtas, jis buvo pridėtas ant sienos prie naujų įrašų vertinimo algoritmo ir priskirtas testavimui tik nedidelei daliai „Facebook“ vartotojų. Remiantis testo rezultatais buvo matoma kur kas didesnė sąveika su „Facebook“ sistemos nustatytais aukštesnės kokybės įrašais. Jie buvo dažniau komentuojami, dažniau dalinamasi su draugais ar spaudžiamas „Like“. Rečiau įrašai slepiami nuo sienos.
Puslapių administratoriams „Facebook“ pranešė, jog daugeliui puslapių tai neturėtų padaryti ryškaus efekto. Puslapiai, kurie anksčiau turėjo gerą sąveiką su vartotojais, turėtų matyti didesnį žmonių pasiekiamumą. Esmė išlieka ta pati, puslapių administratoriai privalo kurti auštos kokybės įrašus, kuriuos žmonės teigiamai vertintų, komentuotų, dalintųsi su draugais ir pan.