Kaip besistengtų nuotraukų tarnyba „Instagram“ tapti geriausiu tokio pobūdžio projektu, iki kai kurių jai vis dar labai toli. Net atsiradusi galimybė įkelti 15 sekundžių trukmės vaizdo įrašus kol kas neskatina „Instagram“ populiarumo didėjimo, ypač palyginus su projektu „Vine“.
Interneto šaltinio „App Anime“ ataskaitos duomenimis, populiariausia programėle „Apple App Store“ parduotuvėje birželio mėnesį (neįvertinus žaidimų programų) tapo būtent „Vine“, tuo tarpu kai kompanijos „Facebook“ reklamuojamas „Instagram“ užėmė visai negarbingą penktąją vietą.
Žinoma, galima sakyti, kad vaizdo įrašų įkėlimo į „Instagram“ galimybė atsirado tik prieš 1,5 mėnesio, tačiau iš tikro tai nedaro jokios įtakos – projektas egzistuoja jau seniai ir naudotojų skaičius yra įspūdingas, o „Vine“ atsirado šių metų pradžioje ir jau lyderiauja.
Ekspertų teigimu, toks „Vine“ populiarumas turi laikiną pobūdį ir grindžiamas naudotojų noru išbandyti naują tarnybą. Kai tik ji jiems atsibos, viskas grįš į senas vėžes.
Tokia įvykių eiga yra pakankamai tikėtina, nes „Instagram“ užnugarį saugo „Facebook“, stebinti jo vystymąsi ir populiarumo augimą.
Nors ne viskas yra taip akivaizdu, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Iš tikrųjų ir „Instagram“, ir „Vine“ vis mažiau domi interneto naudotojus – šių tarnybų paklausa lėtai, bet stabiliai mažėja.