Mažėjančių stalinių ir nešiojamųjų kompiuterių pardavimo apimčių fone nešiojamųjų kompiuterių su jutikliniais ekranais padėtis atrodo geresnė, tačiau ir jie iš esmės nepateisino su jais siejamų vilčių.
Pasak IT leidinio „DigiTimes“, nešiojamuosius kompiuterius gaminančios bendrovės buvo įsitikinusios, kad 2013 m. I ketvirtį „notebook“ tipo kompiuterių su sensoriniais ekranais dalis sudarys 10 proc. viso nupirktų nešiojamųjų kompiuterių kiekio. Antrąjį ketvirtį ši dalis turėjo išaugti iki 15 ar net 20 proc.
Nešiojamųjų kompiuterių gamintojai taip tvirtai tikėjo sensorinių nešiojamųjų paklausa, kad ir toliau prognozavo spartų jos didėjimą: III šių metų ketvirtyje jų dalis turėjo išaugti iki 30, o IV – iki 40 proc. Tačiau realybė buvo visa kitokia, konstatuoja „DigiTimes“.
Pasirodo, netgi 20 proc. rinkos dalies jutikliniams nešiojamiesiems kompiuteriams taip ir nepavyko pasiekti. Pasak ekspertų, pagrindinė žemos nešiojamųjų kompiuterių su jutikliniais ekranais paklausos paslaptis – netgi ne jų nepakankamas funkcionalumas ar kaina, o bendrovės „Intel“ verslo santykiai su mažmenininkais.
„Intel“ birželį pateikė 4 kartos „Core“ procesorius, kurių pagrindu surinkinėjami jutikliniai nešiojamieji kompiuteriai, o kompiuterių mažmenininkai sparčiai išpardavinėja nešiojamuosius su įprastiniais ekranais, kuriuose naudojami „Intel“ procesoriai „Ivy Bridge“.
Stengdamiesi kaip galima greičiau išparduoti visus techniškai senstelėjusius nešiojamuosius kompiuterius prekybininkai mažina jų kainą, skelbia išpardavimus ir siūlo kitokias patrauklias akcijas. O visa tai atsiliepia nešiojamiesiems kompiuteriams su jutikliniais ekranais. Nors jų paklausa šiuo metu nedidelė, gali būti, kad po įprastinių „notebook“ kompiuterių išpardavimų jutikliniai įrenginiai taps paklausesni.