Kompanijos „Google“ ir „Asus“ pateikė itin įspūdingą produktą – patobulintą planšetinį kompiuterį „Nexus 7“. Bendras kompanijų darbas ties šiuo produktu prasidėjo dar praeitų metų spalio mėnesį. Tuo metu pagrindinis tikslas buvo sukurti kuo plonesnį prietaisą su ekrano „Full HD 1080p“ skiriamąja geba ir galingesniu procesoriumi išlaikant tą pačią mažą prietaiso kainą.
Sausio mėnesį Taivanio dangoraižyje „Taipei 101“ vykusiame susitikime kompanijos sutarė realizuoti dar vieną sumanymą – kiekvienoje prietaiso pusėje keliais milimetrais sumažinti korpuso storį aplink septynių colių ekraną. Dėl šių pakeitimų realizavimo vienas „Asus“ inžinierių turėjo atidėti savo vestuves, nes turėjo pasilikti Mountain View (Kalifornija), o kitas inžinierius turėjo keliauti po JAV ir Kiniją, nors jam ką tik gimė duktė. Vis tik „Asus“ pasiekė savo užsibrėžtus tikslus.
„Jaučiuosi prieš juos kaltas, – interviu žurnalistams sakė „Asus“ direktorių valdybos pirmininkas Jonney Shihas. Jis kalbėjo, kad yra labai patenkintas nuoširdžiu savo darbuotojų darbu.
Kita sritis, kuriai „Google ir „Asus“ skyrė ypatingą dėmesį – tai ekranas. „Nexus 7“ — pirmasis toks plonas ir lengvas planšetinis kompiuteris, turintis aukštą vaizdo raišką. Kompanija „Japan Display“, tiekianti ekranus planšetiniams kompiuteriams, dar tik birželį atidarė savo naują gamyklą ir Jonney Shihas kartu su kitais „Asus“ darbuotojais ne kartą lankėsi Japonijoje, kad įsitikintų tiekėjo galimybe laiku patiekti reikiamą kiekį ekranų.
„Iš pradžių nesvarstėm „Japan Display“, kaip tiekėjo, kandidatūros, – sakė Jonney Shihas. – Bet vėliau vis tik pasirinkome japonų gamintoją. Jie padėjo pasiekti nedidelio prietaiso dydžio ir sumažinti reikalavimus dėl baterijų talpos, ko ir norėjo „Google“ bei „Asus“.
Anksčiau Jonney Shihas yra sakęs, kad darbas su „Google“ kuriant originalų planšetinį kompiuterį „Nexus 7“ užtruko tik keturis mėnesius. Kai kurie „Asus“ inžinieriai tai pavadino kankinimų laikotarpiu.
Vis tik darbas prie šio įrenginio davė didelius vaisius – jų buvo parduota milijonai vienetų, o įdirbį ir praktiką leido pritaikyti kituose produktuose, pvz., „Android“ planšetiniame kompiuteryje „ASUS MeMo Pad HD 7“, kurio kaina šiuo metu yra apie 100 dolerių.
„Nexus 7“ – tik dalis Taivano gamintojo plėtros strategijos užkariaujant planšetinių įrenginių rinką. Kompanijai jau pasisekė užimti ne tik pigių planšetinių įrenginių nišą, bet su „PadFone“ arba „Transformer“ serija užkariauti ir unikalių hibridinių prietaisų sritį.
„Šiuo metu ypatingą dėmesį kompanija pradėjo skirti naujo dizaino filosofijai. Dabar žmonės labai įvairiapusiški – jau sunku atskirti darbą ir pramogas. Prietaisų kombinacijų įvairovė labai yra labai svarbi“, – pabrėžė Jonney Shihas.