Europos Komisijos (EK) duomenimis, net 92 proc. Lietuvos interneto naudotojų skaito elektroninius laikraščius bei žurnalus ir yra aktyviausi šios paslaugos naudotojai Europoje (ES vidurkis – 61 proc.). Taip pat dažniau nei vidutiniai europiečiai internetu atliekame bankines operacijas, skambiname, tačiau gerokai rečiau perkame.
Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) atlikta EK paskelbtų duomenų analizė parodė, kad 2012 m. lietuviai dažniau nei didžioji dalis europiečių internetu skambino (71 proc., ES vidurkis – 35 proc.), atliko bankines operacijas (65 proc., ES vidurkis – 54 proc.), kėlė į internetą savo pačių sukurtą e. turinį (46 proc., ES vidurkis – 35 proc.) ir registravosi pas gydytoją (16 proc., ES vidurkis – 11 proc.). Tačiau tik 20 proc. visų Lietuvos gyventojų (30 proc. interneto naudotojų) per pastaruosius metus pirko internetu. ES atitinkamų rodiklių vidurkiai – 45 proc. ir 59 proc. Iš kitų ES valstybių internetu pirko tik 6 proc. Lietuvos gyventojų arba 9 proc. interneto naudotojų (ES vidurkis – atitinkamai 11 proc. ir 15 proc.).
Duomenys rodo, kad per metus ženkliai augo e. valdžios paslaugų naudojimo lygis. Gyventojų, kurie naudojasi viešojo sektoriaus e. paslaugomis, dalis per 2012 metus padidėjo 7 proc. punktais ir pasiekė 37 proc., nors nuo ES vidurkio – 44 proc. – vis dar atsiliekame. Tačiau sąlyginai didelė gyventojų dalis e. paslaugomis naudojasi interaktyviai – t. y., tam, kad ne tik gautų, tačiau ir pateiktų institucijoms užpildytas elektronines dokumentų formas. Tai daro 29 proc. gyventojų, ES vidurkis – 22 proc.
Verslo įmonės elektroninėmis paslaugomis naudojasi daug aktyviau – Lietuva pirmauja pagal įmonių bendravimo su viešojo sektoriaus institucijomis internetu apimtis. Net 100 proc. Lietuvos įmonių naudojasi e. valdžios paslaugomis (ES vidurkis – 87 proc.), 99 proc. įmonių interaktyviai dirba su viešuoju sektoriumi teikdamos užpildytas e. formas (ES vidurkis – 72 proc.), 27 proc. įmonių naudojasi elektroninių viešųjų pirkimų paslaugomis (ES vidurkis – 12 proc.).
Lietuvos įmonių aktyvumas e. komercijos srityje – vidutiniškas. 2012 metais 15 proc. mūsų šalies įmonių pardavė prekes ar paslaugas internetu (ES vidurkis – 14 proc.), 19 proc. įmonių pirko prekes ar paslaugas internetu (ES vidurkis – 16 proc.). E. komercijos generuojama Lietuvos įmonių apyvarta sudarė 12 proc. (ES vidurkis – 15 proc.).
Europos Komisijos duomenimis, internetu kartą per savaitę ir dažniau 2012 m. naudojosi 65 proc. Lietuvos gyventojų (ES vidurkis – 70 proc.), kasdien internetu naudojosi 50 proc. gyventojų (ES vidurkis – 59 proc.). Vis dar didelė Lietuvos gyventojų dalis – apie 30 proc. – niekuomet nėra naudojęsi internetu (ES mastu tokių gyventojų – 22 proc.).
2012 m. mobiliuoju internetu nešiojamuose įrenginiuose (kompiuteriuose, išmaniuosiuose telefonuose) naudojosi tik 18 proc. Lietuvos gyventojų (ES vidurkis – 36 proc.). Pagal šį rodiklį pirmaujančioje Švedijoje mobiliuoju internetu naudojasi 70 proc., o Jungtinėje Karalystėje – 63 proc. gyventojų.