Didžiausios reklamos agentūros direktorius mano, kad žiniasklaidos kompanijos pradeda panikuoti, stebėdamos labai greitą pasaulinio tinklo plėtrą. Jos neįsivaizduoja vykstančių pokyčių masto.
„WPP“ direktorius Martinas Sorrellis savo kalboje kasmetinės IAB konferencijos metu pareiškė, kad pasaulio žiniasklaidos kompanijos yra šoke dėl staigaus tiražų, reitingų ir pajamų kritimo, praneša „Reuters“. Būtent šia šoko būsena galima paaiškinti mėšlungiškus vienos stambiausių pasaulyje žiniasklaidos imperijų „News Corp.“ bei jos savininko Ruperto Merdocko veiksmus. Jis superka beveik visas interneto kompanijas, pakliūnančias po ranka. Įpratę prie ramaus gyvenimo konglomeratai dabar nežino, ką daryti, lydėdami akimis išvažiuojantį traukinį.
„Aš manau, kad egzistuoja tam tikras panikos lygis tarp visuomenės informavimo priemonių savininkų, - pasakė Sorrellis. – Daugeliui tokių kompanijų vadovauja 50-60 metų amžiaus žmonės, turintys problemų, suvokiant kas vyksta, ir jie tiesiog nenori matyti vykstančių pokyčių“.
Po to, kai Rupertas Merdockas pravedė skubų pasitarimą su „News Corp.“ vadovų grupe dėl naujos internetinės strategijos, buvo išleista apie 1,3 milijardo dolerių kompanijos „Intermix“ (savininkas „MySpace.com“), žaidimų tinklo „IGN Entertainment“ ir sporto internetinės kompanijos „Scout Media“ pirkimui. Buvo bandoma įsigyti už 3 milijardus dolerių kompaniją „Skype“. Kai kurie analitikai pareiškė, kad jie kol kas nemato jokios logikos „News Corp.“ pirkimuose.
Žiniasklaidos kompanijos turi dėl ko panikuoti. Užtenka vien peržvelgti domenų, užregistruotų pastaruoju metu „Google“, sąrašą:
googletelevision.net; googlehd.net; googlehdtv.net; googlehidef.com; googletv.com (per „Data Docket Inc.“, užregistravusi „Google Earth“ prieš paleidžiant).
„Vyksta globalūs pokyčiai, ir mes nesuvokiam jų vykimo greičio ir masto“, - pasakė Sorrellis.
„IAB“ konferencijoje kalbėjo ir Bilas Geitsas (Bill Gates), pasakęs, kad už dešimties metų nebebus jokio skirtumo tarp vadinamosios internetinės ir paprastos reklamos. Nebebus tokių sąvokų – liks tik reklama. Geitsas pareiškė, kad ateityje visos turinio formos – nuo filmų iki televizijos šou ir naujienų – bus platinamos per internetą. Reklama bus siaurai nutaikyta į nedideles specifines naudotojų grupes.