Paieškos rezultatai turėtų būti svarbiausia „Google“ tinklalapio dalis, tačiau pastaruoju metu jūsų užklausos rezultatai tapo tik nereikšminga detale, rašo mashable.com.
„Tutorspree“ bendraįkūrėjas Aaronas Harrisas atskleidė, kad užklausos rezultatai „Google“ internetiniame puslapyje užima tik 13 proc. kompiuterio ekrano. Bandymui A. Harris naudojo 13 colių įstrižainės „MacBook Air“ kompiuterį ir rezultatus vertino neslinkdamas paieškos puslapio žemyn.
Anot jo, likusią pirminio naršyklės lango plotą užima navigacijos juosta, „Googe Maps“ rezultatai ir reklama. Žinoma, užklausos rezultatai priklauso ir nuo ieškomos frazės. Vienu atveju galima gauti geresnius, o kitu – prastesnius rezultatus.
Bene prasčiausiai „Google“ paieška pasirodė mobiliuosiuose įrenginiuose, nes neretai visą pirminį ekrano langą užgoždavo reklamos, perteklinė informacija ir navigacijos įrankiai, o ne pageidaujami paieškos rezultatai. Todėl naršant mobiliajame įrenginyje, norint išvysti tikruosius paieškos rezultatus, gali tekti slinktelėti naršyklės langą žemyn.
A. Harriso teigimu, „Google“ tolsta nuo savo pirminės koncepcijos, nes pelno siekis užteršė paieškos rezultatų langą. Per pirmą 2012 metų pusmetį „Google“ reklamos pajamos viršijo visos JAV spaudos reklamos pajamas.