2005 metų trečiame ketvirtyje Amerikos internetinės reklamos rinka pasiekė naują rekordą: 3,1 milijardas dolerių, t.y. daugiau nei vienas milijardas dolerių per mėnesį. Labiausiai stebina tai, kad ši šaka demonstruoja augimo tempų pagreitį.
Pagal naujausią statistiką, „Interactive Advertising Bureau (IAB)“ ir PriceWaterhouse Coopers 2005 metų trečiame ketvirtyje buvo užregistruotas 34 procentų augimas palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Tai daugiau, negu 2005 m. pirmo pusmečio metinio prieaugio rodiklis, kuris sudarė tik 26 procentus. Kitaip tariant internetinės reklamos rinka ne tik pasiekia naujus rekordus, bet ir pritrenkiančiai greitina savo augimą. Tik pagalvokit, ką reiškia beveik pusantro karto metinis prieaugis daugiamilijardinėje rinkoje. Kur dar įmanoma tai pamatyti, jei ne internetinės reklamos srityje?
Galingas reklamos biudžetų įplaukimas į internetą sąlygotas tuo, kad šiuolaikiniai amerikiečiai 14 procentų savo „media-laiko“ praleidžia būtent Tinkle. Čia svarbu visai ne tas, kad 14 procentų yra reikšmingas skaičius. Ne, žymiai svarbiau yra tai, kad dar prieš dešimt metų šis rodiklis buvo lygus nuliui. Tai reiškia, kad matome akivaizdžią tendenciją – žmonių dėmesys vis mažiau pritrauktas prie televizijos, laikraščių ir radijo, ir vis daugiau perkeliamas į internetą. Reklamuotojai reaguoja į šią tendenciją ir pereina į internetą paskui savo auditorija.
Be to, daugelis įmonių netikėtai išsiaiškino, kad internetinė reklama dažnai tampa žymiai naudingesnė, negu bet kuri kita reklamos rūšis. Perskaičiavus vienam išlaidų doleriui internetinė reklama duoda didesnį efektą.
Internetinė reklama dar visai neišnaudojo savo potencialo. Milijardas dolerių per mėnesį – juokingi pinigai Amerikos mastu. Tai tik 4% (keturi procentai) Amerikos reklamos pramonės. Taip kad rinkos potencialas dar toli neišnaudotas. Su šiuo teiginiu sutinka ekspertai. Jų manymu, apžvelgiamoje ateityje nenusimato internetinės reklamos rinkos augimo tempų mažėjimo.
Pagal IAB prognozę, esant dabartiniams augimo tempams, Amerikos internetinės reklamos rinka pagal šių metų rezultatus sudarys 12 milijardų dolerių, tai žymiai daugiau negu praėjusių metų 9,6 milijardų. IAB ekspertai taip pat pabrėžia, kad jų tyrimas liečia tik JAV, tačiau kituose pasaulio regionuose pažymimos analogiškos tendencijos. Europoje, Japonijoje, Kinijoje bei Rusijoje – visur internetinės reklamos rinka muša visus rekordus ir plečiasi audringais tempais.