Karta, gimusi daugmaž tuo metu, kai buvo atkurta Lietuvos nepriklausomybė, bus neabejotinai girdėjusi „Lego“ pavadinimą. Bus girdėję ir vyresnieji – juk būtent jie savo atžaloms pirko fenomenalios sėkmės sulaukusį konstruktorių.
Bet ar „Lego“ žinos mūsų vaikai? Juk viskas šiais laikais keliasi į virtualybę, taip pat ir žaislai – netgi konstruktoriai.
„Minecraft“ galima būtų vadinti išmaniuoju virtualiuoju konstruktoriumi. Tiesa, juo paprastai kuriamos ne pavienės mašinėlės ar nameliai, bet ištisi miestai, kraštovaizdžiai, kartais net išties gigantiški projektai (kaip, pavyzdžiui „Star Trek“ franšizės kosminis laivas „Enterprise“, masteliu 1:1).
Ir „Minecraft“ kartoja išties unikalią „Lego“ sėkmę – neseniai paaiškėjo, kad jau buvo parduota 11 milijonų šio žaidimų kopijų, ir tai – skaičiuojant vien versiją tradiciniams „Windows“, „Linux“ ir „Mac“ kompiuteriams. O kur dar žaidžiantys nelegaliai?
Žaidimas reguliariai iškopia ir į „Xbox Live Arcade“ topų viršūnę, ir šių metų kovo mėnesį jau buvo parduota 6 milijonai žaidimo licenzijų „Xbox“ sistemai. O mobilioji versija, pritaikyta išmaniesiems įrenginiams, iki šiol yra parduota 10 milijonų kopijų tiražu.