„Yahoo“ ketina padidinti savo pateikiamos reklamos efektyvumą. Artimiausiu metu antras pagal dydį portalas rodys lankytojams reklamą puslapiuose priklausomai nuo to, kas jiems labiau patinka naršant internete.
Vykdantysis „Yahoo“ viceprezidentas, atsakingas už reklamos pardavimus, naujovę pavadino „elgesiu paremta tiksline reklama“. Toks reklamos būdas, pasak jo, yra žymiai efektyvesnis, nei „kontekstinė tikslinė reklama“, kai reklaminis plotas parduodamas pagal tam tikrus raktinius žodžius paieškos rezultatuose.
„Yahoo“ neatskleis reklamdaviams informacijos apie lankytojų elgesį. Sprendimą dėl tam tikros reklamos rodymo sistema priima automatiškai. Programa apskaičiuos lankytojo judėjimą puslapyje, jo įvedamas paieškos užklausas bei reklamą, į kurią jis reaguoja. Pavyzdžiui, jeigu vartotojas ieško informacijos apie automobilius, puslapiuose atsiras reklama automobilių tematika.
Tradiciškai „Yahoo“ skirstydavo rodomą reklamą pagal lankytojo buvimo vietą ir jo demografinius duomenis. Dabar kompanija tikisi, kad reklamdaviai mokės daugiau už jų reklamos patalpinimą reikiamoje vietoje reikiamu metu.