Prasidėjo programos „Google Publication Ads“ beta-testavimas, kurios metu „Google“ talpina skelbimus spausdintose visuomenės informavimo priemonėse ir seka peržiūrų skaičių.
Kiekvienas „Google Publication Ads“ programos dalyvis gali pasirinkti laikraštį arba žurnalą, kuriame jis nori reklamuotis, atsižvelgiant į tikslinės auditorijos demografiją, leidinio tiražą arba pagal raktinius žodžius. Toliau, internetine sąsaja galima nustatyti banerio išvaizdą: įterpti logotipą, skelbimo tekstą ir, svarbiausiai, susekamą URL, perėjimai kuriuo bus apskaitomi, bei specialus telefono numeris, skambučių kuriuo skaičius bus irgi apskaitomas.
Preliminarus programos testavimas įvyko „PC Magazine“ ir „Maximum PC“ žurnalų 2005 metų rugsėjo ir spalio mėnesių leidiniuose ir buvo pripažintas sėkmingu. Dabar „Google“ išplečia šią programą Čikagos laikraščiuose.