Kalbėdama apie ketvirčio pasiekimus ir ateities planus, kompanija „Samsung“ ypač pabrėžė tai, jog auga nebrangių išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių paklausa, ypatingai daug gyventojų turinčiose besivystančiose šalyse. Regionuose su išsivysčiusia ekonomika mobiliųjų įrenginių plėtra galima tik populiarėjant 4G LTE mobiliojo ryšio tinklams.
Šaltiniai iš Taivano praneša, jog dar šiame pusmetyje „Samsung“ turi pristatyti 7“ įstrižainės ekraną turintį planšetinį kompiuterį, kuris atsidurs 149–199 dolerių kainos diapazone. Kampanijos ASUS ir „Acer“ neseniai anonsavo savo nebrangius planšetinius kompiuterius, o korėjiečių gigantas tiesiog nenori atsilikti nuo konkurentų. Atsiras naujų „Samsung“ produktų ir 10,1“ ekraną turinčių planšetinių kompiuterių segmente.
Nepaisant analitikų prognozių, kurie perspektyviausia planšetinių kompiuterių rinka laiko tik 7“ ir 10“ ekraną turinčius sprendimus, „Samsung“ ruošia įrenginį su 8“ įstrižainės ekranu, kuris kainuos nuo 249 iki 299 dolerių. „Samsung“ naujoko galimas varžovas jau apspręstas – „iPad mini“ su 7,9“ ekranu, kuris kainuoja ne mažiau kaip 329 dolerius.
Įvairiais vertinimais, 2012 metais kompanija „Samsung“ pardavė apie 15 mln. planšetinių kompiuterių, tačiau šiemet pretenduoja į 40 mln. vienetų. Be kainų mažinimo pasiekti tokio rodiklio būtų problematiška. Teigiama, jog biudžetinius mobiliuosius įrenginius „Samsung“ pristatys iki šių metų vidurio.