Daugiau nei 600 tūkstančių vartotojų gruodį nebeapsilankė socialiniame tinklapyje, praneša „Dailymail“. „Facebook“ Didžiojoje Britanijoje patyrė kol kas didžiausią vartotojų praradimą, rodo „SocialBakers“ atliktas tyrimas.
Pasak ekspertų, vartotojų polinkį atsisakyti socialinio tinklapio paslaugų dažniausiai nulemia kontroversiška kompanijos privatumo politika. Tam tikras „nuovargis“ nuo pernelyg didelio draugų skaičiaus taip pat gali būti traktuojamas kaip reali „Facebook“ paslaugų atsisakymo priežastis.
Kaip bebūtų, „Facebook“ neigia pasirodžiusios statistikos pagrįstumą. Pasak socialinio tinklapio atstovės, tokią statistiką galėjo nulemti tai, kad lankomumo tyrimas buvo grindžiamas pagal socialiniame tinklapyje esančias reklamas, o tai nėra įprastas lankomumo matavimo būdas.
„Mes džiaugiamės socialinio tinklapio augimu ir tuo, kad net 50 procentų aktyvių vartotojų reguliariai prisijungia prie socialinio tinklapio“, – teigė kompanijos „Facebook“ atstovė.
„SocialBakers“ statistika rodo, kad Didžioji Britanija pagal „Facebook“ vartotojų aktyvumą pasaulyje užima šeštąją vietą. Gruodžio mėnesį socialinis tinklapis šalyje susilaukė kiek daugiau nei 33 milijonų unikalių lankytojų, nors „Facebook“ atstovų teigimu šis skaičius iš tikrųjų gali būti netgi dvigubai didesnis – gali būti neužfiksuoti tie atvejai, kai vartotojai prisijungia iš dviejų skirtingų prietaisų.
Pasaulyje pirmąją vietą pagal „Facebook“ vartotojų aktyvumą šiuo metu užima JAV – per mėnesį socialinis tinklapis čia susilaukia net 169 milijonų unikalių lankytojų. Antrąją vietą su 65 milijonais užima Brazilija, trečiąją – Indija, kurioje per mėnesį apsilanko 63 milijonai socialinio tinklapio vartotojų.