Remiantis „AppData“ statistika, kilus skandalui dėl naujos „Instagram“ privatumo politikos, šios programėlės naudotojų skaičius nuo gruodžio 18 dieną buvusių 16,4 milijonų kalėdiniu laikotarpiu krito iki 12,4 milijonų. „Instagram“ vadovybė pranešimus apie 25 proc. kritusį naudotojų skaičių pasistengė paneigti.
„Instagram“ atstovas spaudai nupiešė kiek šviesesnį paveikslą apie esamą padėtį: „Šie duomenys nėra tikslūs. Mūsų naujų ir prisijungiančių naudotojų skaičius ir toliau stabiliai auga.“ „AppData“ statistiką rengia skaičiuodami prisijungimus per programėlę prie „Facebook“, o ne prisijungimus prie paties „Instagram“. Tačiau, kad ir kaip būtų, šventiniu laikotarpiu, kai nuotraukomis iš pobūvių visi masiškai dalijosi socialiniuose tinkluose, kaip tik buvo tikimasi tokių programėlių kaip „Instagram“ naudotojų aktyvumo.
Priminsime, kad „Instagram“ šiuo metu ne pačius geriausius laikus išgyvena dėl naujai suformuluotos privatumo politikos, kuri turėtų įsigalioti nuo sausio 19 dienos. Pirminiame jos variante buvo teigiama, kad programėlės kūrėjai galės neatsiklausę pardavinėti naudotojų nuotraukas. Vėliau ši informacija paneigta paaiškinus, kad taisyklės buvo suformuluotos per daug klaidinančiai.
Tarpšventiniu laikotarpiu krito ir tokių programėlių kaip „Spotify“, „Farmville 2“ ar „Pinterest“ populiarumas.