Socialinio tinklo „Facebook“ naujienų lentoje turėtų atsirasi reklaminiai vaizdo klipai. Pastarąją informaciją išplatino puslapis „Ad Age“, kurio žurnalistams pavyko išsiaiškinti keletą detalių apie šią naujovę, kuri turėtų startuoti 2013 metų vasarą.
Reklaminiai klipai įsijungs patys – tai reiškia, jog vartotojams, kurie žiūrės naujienų lentą, periodiškai teks „pailsėti“ nuo savo reikalų ir rankiniu būdu išjungti reklamą (arba ją pažiūrėti iki pabaigos). Tokie vaizdo klipai, greičiausiai, bus analogiškai TV reklamai, taigi su vaizdu dar bus ir garsas. Reklama tikrai bus standartinėje „Facebook“ versijoje, tuo tarpu mobilios „Facebook“ atveju kol kas nieko tiksliai nežinoma. Tikėtina, kad tokia reklama mobiliems vartotojams bus pasiūlyta kiek vėliau.
Kiekvienam iš reklamos užsakovų bus suteikta galimybė parodyti savo vaizdo klipą iki trijų kartų per dieną – nepriklausomai nuo to, kokiu įrenginiu vartotojas naudojasi, įeidamas į socialinį tinklą. Tai reiškia, jog jei vartotojas per vieną parą pasinaudos socialiniu tinklu per išmanųjį telefoną, planšetinį kompiuterį ir nešiojamąjį kompiuterį, tai reklama bus parodyta iš viso tris kartus.
Pastaroji informacija apie tokias reklamos priemones į viešumą pateko iš kelių anoniminių šaltinių, kurie teigia, jog sekė „Facebook“ planus paskutines kelias savaites. Tiesa, oficialaus patvirtinimo iš Marko Zuckerbergo vadovaujamos kompanijos nebuvo, taigi reikėtų atsargiai kalbėti apie minėtos reklamos formos diegimą.