Planšetiniai kompiuteriai „Google Nexus 7“ ir „Amazon Kindle Fire“ visų pirma populiarūs dėl to, kad parduodami už kainą, kuri labai artima savikainai. Gigantai sau pelną garantuoja iš parduodamos produkcijos kiekio ir vėlesnio jų turinio naudojimo. Mažos kompanijos negali pasigirti tokia išplėtota skaitmeninio platinimo ekosistema. Antra vertus, planšetinių kompiuterių gamintojai vis dar turi galimybių sumažinti nuolat populiarėjančių 7“ įstrižainės ekranus turinčių produktų kainą, teigia kompanijos „TrendForce“ analitikai.
Nebrangių 7“ planšetinių kompiuterių atveju iki 35–40 % savikainos sudaro jutiklinis sluoksnis ir LCD ekranas. Atitinkamai, šių detalių pakeitimas į vientisą sprendimą – „One Glass Solution“ – leistų du kartus sumažinti išlaidas ekranui. Taip pat egzistuoja dar vienas ekrano komponavimo variantas „stiklas-plėvelė-plėvelė“ ir, nors savo charakteristikomis nusileidžia tokiai schemai kaip „stiklas-stiklas“ (OGS), leidžia sutaupyti iki 70 % kainos. Finansine išraiška tai yra apie 25 doleriai (~67 Lt).
Sutaupyti galima ir operatyviosios atminties atžvilgiu, kadangi naudojamų mikroschemų tipas mažai jaudina galutinį vartotoją. Vietoj 10 dolerių kainuojančios 1 GB talpos operatyviosios atminties galima įdiegti analogiškos talpos, bet kainuojančią 3,5 dolerio. Sumažinus integruoto duomenų kaupiklio talpą iki 4 GB, galima kišenėje pasilikti dar 2 dolerius, mano ekspertai iš „TrendForce“. Galų gale, vietoj centrinio procesoriaus galima pasirinkti mažai žinomų kinų gamintojų sprendimai. Jų kaina (apie 12 dolerių) praktiškai du kartus mažesnė nei garsių gamintojų.
Iš esmės, planšetinių kompiuterių su 7“ įstrižainės kaina gali nukristi iki 150 dolerių ar net dar daugiau, nuo dabartinių 200. Reikia pastebėti, kad čia nekalbama apie bevardžių kinų kompanijų produkciją, kurie savo produkciją parduoda baltose dėžutėse, o už tai kartais prašo vos 100 dolerių.