Šią savaitę didžiausias pasaulyje vaizdų dalijimosi portalas „YouTube“, kuris priklauso interneto gigantui „Google“, atnaujino savo išvaizdą. Ir nors tai yra daroma patogumo ir funkcionalumo gerinimo labui, internete ir pačiame vaizdų dalijimosi portale milijonai vartotojų reiškia savo nepasitenkinimą naujuoju dizainu.
Daugelyje populiarų vaizdo įrašų, nors jie kartais būna net ir poros savaičių senumo bei neturi jokių sąsajų su pasikeitusiu portalo dizainu, internautai rašo, jog nėra patenkinti nauja „YouTube“ išvaizda. Kai kurie savo nepasitenkinimą išreiškia ir nenormatyvine leksika, o tokie komentarai greitai sulaukia daugybės taip vadinamų „pliusų“ ir patenka į komentarų sekcijos viršų.
Kaip rašo „Google“, „YouTube“ pasirinko „švaresnį“ ir „paprastesnį“ dizainą dėl to, jog padėtų vaizdų dalijimosi portalo naudotojams lengviau „užsiprenumeruoti“ kanalus ir peržiūrėti juose esančius įrašus. Atnaujinta „Vedlio“ (angl. guide) ypatybė taipogi jau prieinama daugelyje įvairaus tipo įrenginių. Jos funkcija yra pasiūlyti kitą, bet panašų į ankščiau matytą turinį, taip didinant bendrą peržiūrų skaičių.