Kai kompanija „Apple“ pristatė savo kompaktiškąjį planšetinį kompiuterį „iPad mini“, daugelis ekspertų prognozavo, jog ši naujiena gana silpnai įtakos savo didesniojo „brolio“ pardavimus – kitokiu atveju „Apple“ tiesiog nebūtų jo išleidusi į rinką. Dėl savo patrauklesnės kainos „iPad mini“ pritrauks nemažai potencialių pirkėjų dėmesio, kurie anksčiau „Apple“ planšetinių kompiuterių apskritai neturėjo. Be to, kai kurie dabartiniai „iPad“ savininkai taip pat ketina įsigyti „iPad mini“, kad turėtų planšetinį kompiuterį kiekvienai situacijai.
Resursas „Computerworld“, remdamasis ekspertų iš „CExchange“ duomenimis, teigia, jog su „iPad mini“ pasirodymu 45 % sumažėjo užklausų nupirkti jų turimą planšetinį kompiuterį. Paprastai naujo „Apple“ produkto pasirodymas lemia, kad atsiranda nemažai norinčių parduoti savo naudotą įrenginį, tačiau „iPad mini“ atveju tokios tendencijos ekspertai nepastebi.
Tokiu būdu, „CExchange“ specialistai daro išvadą, jog potencialūs „iPad mini“ savininkai neturi savo namų ūkyje kitokių planšetinių kompiuterių, arba neketina su jais atsisveikinti net ir po „Apple“ naujovės pasirodymo. Įdomu ir tai, jog daugeliui staigmena tapęs „iPad 4“ pasirodymas senesniojo „iPad 3“ pardavimų bangos taip pat nesukėlė. Sprendžiant iš turimų duomenų, nuo kovo mėnesio, kai pasirodė trečios kartos „iPad“, praėjo dar labai mažai laiko, kad šio planšetinio kompiuterio vartotojai panorėtų su juo atsisveikinti. Be to, nemažai vartotojų daliai naujojo „iPad“ pakeitimai nėra tokie esminiai, kad būtų galima galvoti apie senojo „iPad“ pardavimą.