Šaltiniai iš Vokietijos neseniai pareiškė, jog kompanijos „nVidia“ grafiniai procesoriai su „Kepler“ architektūra aparatiniame lygmenyje nepalaiko API „DirectX 11.1“. Aišku, atėjus „Windows 8“ erai, tai sukėlė nemažą susidomėjimą, taigi šią informaciją patikrinti nusprendė resurso „Bright Side of News“ žurnalistai, kurie gandų autorių neieškojo, o tiesiai šviesiai paklausė paties GPU „Kepler“ gamintojo.
Kompanijos „nVidia“ atstovai pareiškė, kad „Kepler“ grafiniai procesoriai iš tikrųjų aparatiniame lygmenyje nepalaiko visų „DirectX 11.1“ galimybių, tačiau juose realizuota dauguma funkcijų, kurios yra reikalingos dabartiniuose žaidimuose. Tokiu būdu, galima kalbėti, kad į „raupsuotųjų“ sąrašą pateko funkcijos „Target Independent Rasterization“ (tik 2D), „16xMSAA Rasterization“ (tik 2D), „Orthogonal Line Rendering“ režimas ir „Unordered Access Views“.
Antra vertus, labai nusiminti nereikėtų, kadangi „GeForce 600“ serijos pamaina, kuri turi pasirodyti jau kitais metais, palaikys visas „DirectX 11.1“ funkcijas be jokių apribojimų iš „GPU Kepler“ pusės. Belieka tik priminti, kad AMD vaizdo plokštės su GCN architektūra gali pasigirti naujojo API palaikymu jau dabar (aišku, ar visos funkcijos išnaudojamos, čia jau kita tema).