Iš pradžių atrodė, jog spalio pabaigoje pristatyto naujojo programinės įrangos giganto „Microsoft“ planšetinio kompiuterio „Surface RT“ pardavimai bus labai geri, tačiau praėjus šiek tiek laiko, kaip pranešama, produktą surenkančių partnerių entuziazmas sumažėjo.
Šie neįvardyti partneriai, kurie surenka produktą bei jam gamina komponentus, pasak rinkos stebėtojo „DigiTimes“, teigia, kad „Microsoft Surface RT“ tikrai nepasieks numatyto vienetų pardavimų skaičiaus iki šių metų pabaigos. Parduoda neva bus tik 60 procentų visų numatytų vienetų.
„Microsoft Surface RT“ planšetinio kompiuterio, kaip ir partnerio „Asus“ pristatytų „Windows RT“ produktų populiarumas yra mažas dėl to, jog kainos ir kokybės santykis nėra geras. Planšetiniai kompiuteriai suprojektuoti gerai, tačiau jie kainuoja šiek tiek per daug.
Dažną vartotoją įsigyti tokį planšetinį kompiuterį stabdo ir ARM architektūros procesoriams pritaikyta „Windows RT“ operacinė sistema, kuria yra paremti minėti įrenginiai. Ji nepalaiko įprastai „Windows“ OS pritaikytų programų, o jai specialiai sukurtų „Microsoft“ parduotuvėje yra labai mažai. Dažnas vartotojas teigia, jog verčiau palauks „Surface Pro“ planšetinio kompiuterio, kuris turės pilnavertę „Windows 8“ operacinę sistemą. Pastarasis įrenginys pasirodys kitų metų pradžioje, tačiau jo kaina bus dar didesnė, nei „Surface RT“, kuris kainuoja 500 JAV dolerių, ir prasidės, kaip teigiama, nuo maždaug 900 JAV dolerių.