Socialinių tinklų profesionalai iš „Socialaus marketingo“ pristatė naują įrankį Lietuvos „Facebook“ puslapių administratoriams – tai „Socialaus marketingo statistika“. Kūrėjai skelbia, kad specialia programa bus galima analizuoti savo „Facebook“ puslapius, priimti teisingus sprendimus ir efektyviau vykdyti veiklą šiame socialiniame tinkle.
„Stebėjome, kokie klausimai dažniausiai kyla „Facebook“ puslapių administratoriams ir kokia informacija juos labiausiai domina konferencijų, susitikimų metu. Taip pat matėme, kokie rodikliai daro realią įtaką „Facebook“ puslapių komunikacijos sėkmei, ir norėjome šiomis žiniomis pasidalyti su visais bei taip padėti komunikaciją „Facebook“ tinkle padaryti švaresnę ir efektyvesnę. Todėl pradėjome kurti tokį įrankį, kuris palengvins kasdienės puslapių priežiūros stebėjimą ir analizę“, – projektą pristatė „Socialaus marketingo“ kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas.
„Facebook“ tinkle siūlomi statistiniai duomenys (angl. Insights) yra gana sudėtingi, o teisingai juos analizuoti, braižyti grafikus ir ieškoti koreliacijų – ilgas ir nuobodus užsiėmimas, todėl „Socialaus Marketingo Statistika“ sakosi pateiksianti atsakymus į esminius klausimus paprasta ir suprantama forma.
„Naudotojų reakcija mus apstulbino. Prie pirmojo lietuviško „Facebook“ puslapių statistikos įrankio jau prijungė per 1000 puslapių, kurių bendras gerbėjų skaičius viršija 3,5 milijono! Tokio pasisekimo tikrai nesitikėjome“, – džiaugėsi A. Dalikas.
„Socialaus Marketingo Statistika“ – pradinę stadiją pasiekęs naujas ir sparčiai tobulinamas įrankis. Šiuo metu kūrėjai laukia naudotojų atgalinio ryšio – kokių funkcijų jiems norėtųsi, kas galėtų būti pakoreguota ir t. t. Nuo to priklausys tolimesnių funkcijų diegimas.
Artimiausiu metu taip pat planuojamas ir kitų, kol kas tik vidiniam naudojimui pritaikytų, įrankių pristatymas „Facebook“ puslapių administratoriams: „Facebook“ reklamų kūrimo ir valdymo bei kitų su „Facebook“ puslapiais susijusių funkcijų palengvinimai.