Pranešama, kad „Facebook“ šiuo metu išbando naują laiko juostos (Timeline interface) dizainą. Vietoj dviejų atnaujinimo juostų tikriausiai bus palikta tik viena.
Pakeisti senąjį laiko juostos dizainą sumanyta dėl to, kad dvigubos juostos paprasčiausiai blaško naudotojus ir neleidžia atskirti naujesnių įrašų nuo senesnių. Aiškesne chronologine seka viešinamas socialinio pobūdžio naujienas lankytojai galės lengviau atskirti ir pasirinkti aktualias sau.
Šiuo metu vos tik spustelėję ant savo vardo „Facebook“ profilyje patenkame į „Facebook“ laiko juostos paskyrą. Ši paskyra turi du vienodų matmenų stulpelius. Dešinėje parinkčių pusėje pateikiamas draugų sąrašas, viršuje – nuotraukos, aplankytų vietų žemėlapis ir kitos papildomos parinktys. Visi atnaujinimai rašomi kairiajame stulpelyje, ne tokie svarbūs ir senesni pasirinkimai – dešiniajame. Toks dizainas tikrai nėra labai patrauklus ir net blaškantis.
Naujasis dizainas suteiks daug daugiau malonesnių pojūčių. „Facebook“ dizaineriai daugiau dėmesio skirs kairiajam stulpeliui ir jame talpinamo naujienų srauto chronologijai. Be to, kairioji naujienų juosta užims 60 proc. bendro puslapio ploto. Kitiems naujienų moduliams liks tik 40 proc. vietos, esančios puslapyje. Kol kas naujas dizainas nėra pabaigtas, tad gali dar kiek kisti.
Panašų laiko juostos dizainą naudoja „Twitter“. Toks dizainas – patogus, aiškus ir paprastas. Tikimasi, kad „Facebook“ naudotojai bus tikrai nustebinti pokyčiais.