„GfK Custom Research Baltic“ trijose Baltijos šalyse atliktas tyrimas parodė, kad kas ketvirtas interneto vartotojas Estijoje žino, kas yra QR kodas, taip pat kas penktas interneto vartotojas Lietuvoje, o Latvijoje – šiek tiek daugiau nei 7 iš 10. QR kodą atpažįstančių vizualiai (parodžius QR kodo nuotrauką) ir žinančių, kaip juo naudotis, yra žymiai daugiau – 54 proc. Estijoje, 40 proc. Lietuvoje ir 26 proc. Latvijoje, tačiau kasdienėje praktikoje Baltijos šalių gyventojai juo naudojasi beveik tris kartus rečiau.
Rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ trijose Baltijos šalyse liepos mėn. atlikto tyrimą internetu apie QR kodo žinomumą ir naudojimą. Tyrimo rezultatai parodė, kad žinančių, kas yra QR kodas, yra daugiausia tarp Estijos interneto vartotojų. Ketvirtadalis apklausoje dalyvavusių Estijos interneto vartotojų žino, kas yra šis kodas. Tuo tarpu Lietuvoje žinančių, kas yra QR kodas, yra 19 proc. Latvijoje – 15 proc. Įdomu tai, kad patį kodą atpažįsta žymiai daugiau respondentų.
Per apklausą parodžius nuotrauką su QR kodu ir paklausus, ar žino, kaip juo naudotis, net 54 proc. respondentų Estijoje pripažino žinantys, kaip naudotis QR kodu, tačiau realiai naudojasi 19 proc. Lietuvoje žinančių, kaip naudotis šiuo kodu yra 40 proc. interneto vartotojų, o naudojasi – 15 proc. Latvijoje žinančių, kaip naudotis QR kodu – 26 proc., o naudojasi 11 proc. Tuo tarpu žinančių, kaip naudotis QR kodu, bet nenaudojančių yra 24 proc. Lietuvoje, 35 proc.
Estijoje ir 15 proc. Latvijoje. QR kodas labiau žinomas tarp jaunesnių respondentų, t. y. 18–29 m. amžiaus. Internetinė apklausa atlikta rugpjūčio mėn., per ją apklausti 723 18–65 m. amžiaus respondentai Lietuvoje, 1016 respondentai Latvijoje, ir 960 respondentų Estijoje.