Palyginti su latviais, estais ir Šiaurės šalių gyventojais, lietuviai socialinėse medijose su įmonėmis bendrauja mažiausiai, tačiau lietuviai dažniau mano, kad tai ne tik naudinga, bet ir stiprina asmeninį jų įvaizdį. Daugiau kaip pusė visų tarptautinės apklausos dalyvių su įmonėmis socialinėje žiniasklaidoje bendrauja, norėdami gauti naujienų apie įmonę ir jos produktus. Šias tendencijas atskleidė telekomunikacijų bendrovės „TeliaSonera“ tarptautinė apklausa, kuri Lietuvoje buvo atlikta naudojantis mobiliąja programėle išmaniesiems telefonams „Omnitel Trends“.
Su įvairiomis įmonėmis socialinėje žiniasklaidoje sakėsi bendraujantys 80 proc. apklausoje dalyvavusių lietuvių.
„Aktyviai bendraujame su savo klientais socialinėse medijose ir pastebime, kad vartotojai čia ne tik seka naujienas, dalyvauja žaidimuose ir domisi pasiūlymais, bet ir vis dažniau dalijasi savo patirtimi bei ieško atsakymų į rūpimus klausimus“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė. Pasak jos, vien tik socialiniame tinkle „Facebook“ „Omnitel“ šiuo metu turi daugiau kaip 64,5 tūkst. draugų. Bendravimas su klientais socialinėse medijose „Omnitel“ padeda ne tik sužinoti klientų nuomonę apie įmonės pasiūlymus bei paslaugas, pranešti jiems naujienas, tačiau svarbiausia – kurti ir palaikyti santykius, atsakyti į klientams aktualius klausimus.
Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojai apklausos metu išskyrė ir daugiau priežasčių, kodėl jie bendrauja su įmonėmis socialinėse medijose. Pavyzdžiui, norvegai kaip vieną iš pagrindinių įvardijo norą susitapatinti su mėgstama kompanija ir puoselėti jos vertybes, tuo tarpu suomiai bei lietuviai įsitikinę, jog bendrovių prekės ženklas sustiprina jų asmeninį įvaizdį.
Beveik visi tarptautinės „Trends“ apklausos dalyviai visose šalyse teigia, jog socialinėje žiniasklaidoje pristato save tokius, kokie iš tiesų yra, tačiau daugiau nei pusė visų šalių apklaustųjų mano, kad kiti savo įvaizdį šiek tiek pagerina. Be to, nors lietuviai, bendraudami su įmonėmis socialinėje žiniasklaidoje, nėra itin aktyvūs, net 80 proc. jų tikisi rasti įmones šioje erdvėje. Šis procentas yra didesnis nei kitose šalyse, kur respondentų įsitraukimas bendraujant su įmonėmis socialinėje žiniasklaidoje yra aukštesnis.