Programišiai populiariame žaidime „World of Warcraft“ rado klaidą, kuri leido jiems išžudyti tūkstančius virtualių personažų pagrindiniuose žaidimo didmiesčiuose.
Nuo sekmadienio internete plinta vaizdo įrašai ir nuotraukos, rodančios, kaip daugiausia virtualių gyventojų turintys žaidimo miestai – Stormvindas ir Orgrimaras – virto kapinynais. Žaidėjų personažai miršta tiesiog stovėdami ir nieko nedarydami.
Programišiai pasiskelbė suradę skylę, kuri leidžia pirmojo lygio personažams (t. y. vos prisijungusiems prie žaidimo) numarinti visus, esančius netoliese, jų nė nepuolant, praneša „Eurogamer“. Tokiu būdu jie sugebėjo išžudyti ne tik žmonių, bet ir centrinio žaidimo kompiuterio valdomus personažus.
„Mes nepadarėme jokios neatstatomos žalos. Kai kuriems žmonėms patiko nauja tema pokalbiams, kai kuriems – ne. Pastarieji turėtų kaltinti „Blizzard“ (žaidimą sukūrusi kompanija – aut. past.) už tai, kad jie neištaisė klaidos greičiau – keturios valandos akivaizdaus jos naudojimo yra liūdna, – teigė anoniminis programišius. – Juk aš nepapildžiau kiekvieno sąskaitos 20 mln. aukso ir nesugrioviau ekonomikos, tačiau pasižiūrėkite į didžiuosius Kinijos aukso pardavėjus, kurie tai daro kiekvieną dieną. Dabar paklauskite savęs, kas iš tiesų žlugdo žaidimą?“
„Blizzard“ praneša, kad dabar klaida jau yra ištaisyta ir neturėtų pasikartoti ateityje. Naujausias „World of Warcraft“ papildymas buvo išleistas prieš dvi savaites. Populiarus daugelio žaidėjų žaidimas turi per 10 mln. prenumeratorių visame pasaulyje, beveik pusė jų, manoma, yra iš Kinijos.