Atsižvelgiant į tai, kiek „Amazon“ investuoja į naujų planšetinių kompiuterių kūrimą, visiškai natūralu, jog jos vadovai pradeda ieškoti naujų atsipirkimo priemonių. Dar kiek anksčiau buvo paskelbta, jog naujųjų „Kindle Fire“ šeimos planšetinių kompiuterių savininkams teks stebėti įrenginio ekrane rodomas reklamas, kurių išjungti nebus įmanoma. Tačiau pasirodo, jog šiuo faktu vartotojams nerimą keliančios naujienos neužsibaigia.
Įrenginyje veikiančioje „Amazon Silk“ naršyklėje bus naudojama papildoma funkcija „Trending Now“, kuri identifikuos, kurios svetainės patiria „neįprastus duomenų srautus“ ir žymės, kuriose svetainėse gali būti „vertingos“ informacijos. Kitaip tariant, atnaujinta naršyklė tam tikru lygiu seks planšetiniu kompiuteriu besinaudojančių internautų elgseną.
„Amazon“ atstovų aiškinimu, naršyklė tiesiog nustato, kurios svetainės yra lankomos dažniausiai, ir tada dalis šios svetainės medžiagos yra saugoma laikinojoje atmintyje „Amazon Web Services“ ir EC2 debesų kompiuterijos serveriuose, taip pagreitinant puslapių vartymą. Teigiama, jog taip svetainės užsikraus apie 30 procentų greičiau, lyginant su tiesioginiu visos informacijos parsisiuntimu iš pradinio informacijos tiekėjo.
Šis puslapių užkrovimo paspartinimas remiasi technologija „Dynamic Split Browsing“. „Jūs „Amazon Silk“ galite įsivaizduoti kaip mažą saugyklą, kurioje išsaugomi jūsų peržiūrėti failai, – aiškino kompanijos atstovai 2011 metais. – Mes sukūrėme neribotos apimties laikinąją atmintį (angl. cache), kurioje talpinami jūsų kasdien lankomi interneto puslapiai. Pačiame įrenginyje papildomos atminties tai visiškai nenaudoja.“
Dabar pakanka pabandyti įsivaizduoti visą tą informaciją, kuri bus saugoma „Amazon“ „debesyje“. Ji, be abejo, bus savita kiekvienam įrenginiui; be to, negalima atmesti galimybės, jog „Amazon“ šiuos duomenis naudos saviems arba užsakovų projektams „prastumti“. Kol kas nėra duomenų, ar „Amazon Silk“ tikrai kaups identifikacijos galimybe pasižyminčią asmeninio pobūdžio informaciją, tačiau, kaip pažymi interneto portalas „TechCrunch“, internautams paprastai yra aktualu tiksliai žinoti kas, kada ir kaip naudojasi jų naršymo įpročiais.
Ar turėtų „Kindle Fire“ naudotojai nerimauti dėl „Trending Now“ savybės? Remiantis minėtojo funkcionalumo aprašu, jis nėra „baisesnis“ nei tai, ką šiuo metu naudoja „Facebook“ ir dauguma kitų socialinių tinklų. Bet kuriuo atveju, vartotojams turėtų būti prieinama galimybė jiems pageidaujant atsisakyti visų panašaus pobūdžio sekimo funkcijų.