Oksfordo universiteto spaustuvė paskelbė sudariusi partnerystę su žaidimų vystymo kompanija „Secret Builders“, siekiant patobulinti spaustuvės iniciatyvą „50 Great Reads Before 15“ (angl. 50 didžių skaitinių iki 15 metų). Ši bendradarbystė rūpinsis naujos kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų, transformuosiančių klasikines anglų noveles, kaip „Alisa stebuklų šalyje“, „Makbetas“ į interaktyvią vaikų ir paauglių iki 15 metų mokymo sistemą, kūrimu.
Laura Pearson, generalinė Oksfordo Amerikos anglų kalbos mokymo grupės vadybininkė, teigi: „Mes sieksime į mokymosi procesą įdiegti kuo daugiau inovacijų ir paversti nesenstančią klasiką labiau pasiekiama technologiškai išmintingoms ateities vaikų kartoms“.
Turinti daugiau nei 7 milijonus vartotojų, kompanija „Secret Builders“ teikia kompiuterinių žaidimų pasauliui skaitmenines patirties platformas, sukurtas padėti vaikams išmokti ir perprasti literatūros veikalų istorijas, temas bei koncepcijas. Naujoji platforma leidžia vaikams bendrauti su žymiomis istorinėmis asmenybėmis tiesiogiai – virtualiose pokalbių laidose, vakarėliuose, viktorinose, varžybose taip pat per vartotojų profilius.
„Alisa stebuklų šalyje“ bus pagerbta tapti pirmuoju iniciatyvos mobiliuoju žaidimu „Alisa stebuklų skirtumų šalyje“, kuris leis žaidėjams per klasikinės novelės scenarijų žymėti skirtumus tarp dviejų tematinių paveikslų. Serijos „50 Great Reads Before 15“ žaidimai bus prieinami gyvuoju laiku „Secret Builders“ skaitmeninės platformos skiltyje pavadinimu „The Bookworms Club“ (angl. Knygos kirminų klubas).
Šioje skiltyje kiekvieną savaitę bus anonsuojama vis kita Oksfordo klasikos serijos knyga. Mobilieji žaidimai bus prieinami daugumoje mobiliųjų platformų, per planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, elektronines skaitykles, ir kas mėnesį pasirodys vis po naują tokio tipo žaidimą. Ar kompiuteriniai žaidimai su literatūriniais personažais pritrauks vaikus skaityti knygas? Sužinosime eigoje.