Kompanijos „DisplaySearch“ analitikai mano, jog per artimiausius ketverius – penkerius metus planšetiniai kompiuteriai savo pardavimų lygiu aplenks nešiojamuosius kompiuterius, praneša resursas „VentureBeat“.
2012 m. II ketvirtyje, analitikų vertinimu, visame pasaulyje buvo realizuota apie 24,4 mln. planšetinių kompiuterių. Kompanija „Apple“ ir toliau išlieka didžiausiu šios produkcijos gamintoju: nuo balandžio iki birželio mėnesio kompanija iš Kupertino pardavė 17,0 mln. planšečių „iPad“, o tai atitinka 69,6 % viso pasaulinio šių sprendimų tiekimo lygio.
Šiais metais, jei tikėti „DisplaySearch“ prognozėmis, planšetinių kompiuterių paklausa pasieks 119 mln. vienetų, o 2013 metais – 190 – 200 mln. Iki 2016 metų, analitikų manymu, tokie įrenginiai taps populiaresni nei nešiojamieji kompiuteriai, kadangi pardavimų lygis turėtų pasiekti įspūdingus 375 mln. vienetų.
Dabar pagrindinė parduodamų planšetinių kompiuterių dalis patenka į $500 – $600 kainų diapazoną. Po penkerių metų, kaip tikimasi, populiariausiu įrenginiu taps planšetė, kuri kainuos $200 – $300. Taigi visai nenuostabu, kodėl „Google“ nusprendė savo „Nexus 7“ nutaikyti būtent į šį kainų segmentą. Kaip matome, perspektyvos čia visai neblogos.
Taip pat pažymima, jog šiuo metu planšetiniai kompiuteriai vis dar paklausiausi būtent išsivysčiusiose šalyse, o pirkėjai būna dažniausiai tie, kurie namuose jau turi asmeninį kompiuterį, o planšetė praktiškai tampa papildomu priedu.