Kompanija „Net Applications“ įvertino populiarių interneto naršyklių užimamos rinkos dalis 2012 m. liepos mėnesį, o statistika paskubėjo pasidalinti resurso „Ars Technica“ žurnalistai. Taigi kokia situacija antrąjį vasaros mėnesį?
Populiariausia interneto naršykle vartotojų asmeniniuose kompiuteriuose išliko „Internet Explorer“. Tiesa, „Microsoft“ produkto rinkos dalis sumažėjo 0,1 % – iki 53,9 %.
„Firefox“ nežymiai, bet sustiprino savo pozicijas: „Mozilla“ naršyklė dabar užima 20,2 % rinkos, lyginant su birželio mėnesį turėta 20,06 % dalimi. Trejetuką užbaigia „Google“ naršyklė „Chrome“, kuri turi užėmusi 18,9 % rinkos, o tai yra 0,18 % mažiau, nei mėnesiu prieš tai.
Už trejetuko ribų tradiciškai yra „Apple“ naršyklė „Safari“: per mėnesį jos dalis padidėjo 0,17 % ir dabar ji gali pasigirti 4,9 % rinkos. Norvegų „Opera Software“ kuriamos naršyklės „Opera“ rinkos dalis praktiškai nepasikeitė ir sudaro 1,59 %.
Mobilių naršyklių segmente tarp visų sprendimų nenuginčijama lydere yra „Safari Mobile“, kuri išlaiko 66,2 % rinkos. Antroje vietoje įsitaisiusi „Android“ operacinėse sistemose pagal nutylėjimą įdiegta naršyklė – 19,4 %, tuo tarpu trečioji pagal populiarumą – „Opera Mini“ su 9,3 %. Pastaroji gali pasigirti turinti 183 mln. vartotojų visame pasaulyje.