Šaltinių teigimu, žaidimų konsolės „Microsoft Durango“, kuri tap pat žinoma kaip „Xbox 720“ (kai kas kalba ir apie „Xbox 8“), pristatymas įvyks dar negreitai – kalbama apie 2013 m. pabaigą, tačiau produkto debiutas reikalauja ir atitinkamų žaidimų projektų, kurie galėtų pademonstruoti naujos kartos sistemos potencialą. Tokiu būdu, logiška būtų galvoti, jog žaidimų studijos jau ėmėsi kurti naujus žaidimus, skirtus „Microsoft Durango“, o kartu ir „Sony Obis“ (žinomo, kaip „PlayStation 4“).
Šių žodžių įrodymu gali tapti išplatintos fotografijos, kuriose gana blankiai matyti kūrėjams skirti instrumentai. Šie kūrėjams kainuoja apie 10 000 JAV dolerių. Kūrėjams skirtos aparatinės įrangos galia ir architektūra yra maksimaliai priartinta prie būsimo „Xbox 720“, o joje galima rasti „Intel“ procesorių, „nVidia“ grafinį adapterį (nors anksčiau kalbėta apie AMD), daugiau nei 8 GB operatyvios atminties (kiti šaltiniai nurodo tikslią talpą – 12 GB). Reikia pastebėti, jog kalbant apie paskutinį rodiklį, prieaugis, lyginant su „Xbox 360“ (šis turi tik 512 MB), sudaro 16 – 24 kartų. Programinės įrangos pagrindą sudaro 64 bitų operacinė sistema.
Savo išore kūrėjams skirta sistema nelabai skiriasi nuo standartinio stacionaraus kompiuterio korpuso, į kurį įdiegta konsolinė operacinės sistemos versija. Aišku, tai sukėlė nepasitikėjimą pateikta informacija, tačiau resurso „Digital Foundry“ atstovai susisiekė su kitais kūrėjais, kad būtų galima tiksliai išsiaiškinti tokio „Xbox 720“ rinkinio egzistavimo faktą.
Ir gandai buvo patvirtinti – tai SDK alfa versija, kuri jau nuo 2012 m. vasario mėnesio duodama suinteresuotiems asmenims. Be to, pasirodė, jog „Dashboard“ sąsaja ne itin smarkiai skiriasi nuo tos, kuri yra „Xbox 360“, tačiau leidžia paleisti tokias programas, kaip „D3D11Game1“ ir „NuiView“. Pirmoji, matyt, yra „DirectX 11“ demonstracija, antroji – iš „Kinect“ kameros patekusių duomenų vizualizacijos instrumentas. Naujojo judesių sensoriaus fotografijų kol kas nėra, tačiau nurodoma, jog jis yra žymiai perdirbtas, lyginant su dabartiniais „Xbox 360“ ir PC valdikliais.
Tai, kad naudojamas x86 architektūros procesorius, nurodo programinės įrangos rinkinio langas, kuriame užfiksuota „Visual Studio“ aplinka. Atsižvelgiant į informaciją, jog „PlayStation 4“ bus naudojami AMD procesoriai, galima daryti išvadą, jog specialiai žaidimų konsolėms skirtų platformų era lieka praeityje – naujoji karta remsis tradicinių asmeninių kompiuterių platformomis, o tai turėtų nudžiuginti pastarųjų savininkus.
Šaltinis, publikavęs informaciją apie „Microsoft Durango“ kūrėjams skirtą rinkinį, teigia, jog būsima konsolė gaus 8 branduolių procesorių. Tai kiek prieštarauja ankstesniems gandams, kurie teigė, jog „Xbox 720“ gaus 4 arba 6 branduolių procesorių. Kartu galima matyti, jog visiems anksčiau pasirodžiusiems gandams apie „Durango“ tikėti neverta, kadangi anksčiau buvo kalbėta iš karto apie du AMD grafinius adapterius, kurie galėtų atlikti nepriklausomą dviejų vaizdo srautų vizualizacija. Buvo kalbėta ir apie tai, jog „Durango“ bus kelios versijos, tuo tarpu pigesnė, skirta arkadiniams žaidimams, neva naudos procesorius su ARM architektūra.
Taip pat neva teigiama, jog „Xbox 720“ neteks ir optinių diskų įrenginio ir bus remiamasi tik skaitmenine distribucija. Tačiau tai labai abejotina, kadangi ne visuose pasaulio regionuose yra pakankamai didelės spartos interneto jungtys (net ir gimtojoje „Microsoft“ JAV rinkoje). Turbūt vienu iš labiausiai abejotinų gandų tapo žinia, jog „Xbox 720“ reikalaus nuolatinės interneto jungties, taip pat apsaugos sistemą nuo pakartotinio žaidimų naudojimo kitose konsolėse, taip siekiant stimuliuoti naujų licencijų pardavimus. Aišku, kiek tai tiesa, pamatysime tik kitais metais.