Remiantis CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) atliktu tyrimu, „iPad“ savininkai savo planšetinius kompiuterius dažniausiai naudoja naršymui internete, taip pat pramogoms, tuo tarpu darbiniai reikalai bei mokymasis yra mažiausiai svarbūs dalykai. Tuo pačiu metu tyrime nurodoma, jog žmonių, naudojančių šiuo „Apple“ mobilius įrenginius verslo tikslams, procentas paskutiniu metu išaugo.
CIRP ekspertams pavyko išsiaiškinti, jog maždaug 40 % „Apple iPad“ savininkų savo įrenginius naudoja naršymui pasauliniame voratinklyje, žaidimams ir kitoms pramogoms. Naudojantys šį planšetinį kompiuterį versle atsidūrė ketvirtoje vietoje – tai tik 14 % žmonių. Įdomu tai, jog paskutinis rodiklis yra aukštesnis būtent naujos kartos „iPad 3“ atveju – 16 % šių įrenginių savininkų planšetinį kompiuterį naudoja verslo tikslais. Panašu, jog būtent šią nišą ir bandys užpildyti „Microsoft Surface“.
Tyrėjams taip pat pavyko išsiaiškinti, jog vartotojai, kurie įsigydavo „iPad“ versijas su didelės talpos duomenų kaupikliu, dažniausiai savo planšetinį kompiuterį naudoja darbo reikalais. Be viso kito, buvo pažymėta, jog mažiau nei 4 % vartotojų savo planšetiniais kompiuteriais naudojasi tam, kad apsipirktų el. parduotuvėse.
Žinoma, pateikta statistika nors ir nepretenduoja į absoliučią tiesą, tačiau leidžia spręsti apie tai, jog „Apple“ planšetinis kompiuteris vis tik naudojamas darbo reikalams, o ne išskirtinai pramogoms. Jei „Apple“ programinė ekosistema leistų paprasčiau integruoti mobiliuosius įrenginius į kompanijų informacinę sistemą, tai verslo tikslai naudojamų „iPad“ procentinė dalis būtų didesnė. Aišku, tą jau pastebėjo trečių šalių programinės įrangos kūrėjai (galima paminėti gerai pažįstamą kompaniją „Dell“), kurie jau darbuojasi šioje srityje.