Failų saugyklos „debesyse“ paslaugas teikianti „Dropbox“ neseniai nukentėjo: iš jos serverių nutekinti Europos regiono vartotojų el. pašto adresai. Daugelis Vokietijos, Olandijos ir D. Britanijos vartotojų „Dropbox“ forumus užtvindė pranešimais, jog pradėjo gauti daugybę el. šiukšlių (spam) į savo el. pašto dėžutes, kurios buvo sukurtos naudojimui tik su šia „debesų“ tarnyba.
Iš pradžių kompanija nekomentavo minėtos situacijos, tačiau vėliau pateikė gana lakonišką pranešimą: „Mums žinoma, jog kai kurie „Dropbox“ vartotojai gauna el. šiukšlių tais elektroniniais adresais, kurie buvo susieti su jų paskyromis. Mūsų pagrindinis tikslas – atidžiai išstudijuoti minėtą problemą ir informuoti jus iš karto, kai tik atsiras galimybė“.
Antrame pranešime, kuris publikuotas praėjus porai valandų po pirmojo, „Dropbox“ atstovas patvirtino, jos tarnybos sutrikimai įvyko netyčia. Taip pat buvo pareikšta, jog problemai ištirti buvo pakviesti specialistai, neturintys su kompanija nieko bendra – viskas tam, kad problema būtų išsiaiškinta kuo kruopščiau ir detaliau.